🔸ارزش برند بر مبنای تجربه مشتری
🔹تجربه افراد از برند، برند را ساخته یا آن را تخریب می‌کند؛ این تجربه می‌تواند وعدهٔ برند را ارتقا دهد یا آن را خدشه‌دار کند. برخی برندها به خوبی معرفی می‌شوند اما پس از مدتی در جلب‌توجه افراد ناکام می‌مانند. برخی دیگر به خوبی مدیریت می‌شوند و ارزش برند بالایی ایجاد می‌کنند. تفاوت ارزش این برندها در تجربهٔ مشتری از برند است که حاصل هرگونه تعامل و مواجهه افراد با نام، کالا، سازمان و از همه بیشتر اعضای سازمان شما است.

1401/8/9 - 08:16
1 هزار


تا بارگذاری فرم ارسال دیدگاه، لطفا کمی صبر کنید


پیام های بعدی


در حال بارگذاری، لطفا کمی صبر کنید ...

پیام های قبلی


در حال بارگذاری، لطفا کمی صبر کنید ...


logo-samandehi